Nieuws en Pers Pers Voortgang inkoop eigen aandelen 30 maart - 3 april 2020
Pers Utrecht 06 april 2020 07:00 EU/Amsterdam

Voortgang inkoop eigen aandelen 30 maart - 3 april 2020

ASR Nederland N.V. (a.s.r.) kondigt de volgende transacties aan, uitgevoerd binnen het aandeleninkoopprogramma, als onderdeel van het herziene kapitaalbeleid van a.s.r. zoals aangekondigd tijdens de publicatie van de jaarcijfers 2019.

asr-gebouw-sfeer1

Tot op heden heeft a.s.r. in totaal 2.109.548 a.s.r. aandelen teruggekocht voor in totaal € 50.732.114,88. a.s.r. heeft besloten om het lopende aandeleninkoopprogramma voorlopig stop te zetten. a.s.r. geeft hiermee gevolg aan de oproep die De Nederlandsche Bank en de Europese toezichthouder EIOPA op 2 april deden. a.s.r. heeft hierover gisteren dit persbericht uitgegeven.

Hieronder wordt een overzicht weergegeven van de transacties van de afgelopen week, inclusief het cumulatief eindtotaal van het inkoopprogramma. Alle aandelen die zijn ingekocht staan genoteerd op Euronext Amsterdam.

Aantal aandelen
Gemiddelde prijs (€)
Totaal bedrag (€)

30 maart 2020

€ 1.573.104,30

31 maart 2020

€ 1.634.115,42

1 april 2020

€ 1.603.910,23

2  april 2020

€ 1.561.327,51

3 april 2020

€ 3.730.024,38

Weektotaal

€ 10.102.481,83

Totaal

2.109.548

€ 50.732.114,88

Download het aandeleninkoop transactie Excel-bestand voor gedetailleerde transactie-informatie.

Deze reguliere update van transacties is uitgevoerd binnen het huidige inkoopprogramma van a.s.r. en wordt gepubliceerd in lijn met de Europese Verordening Marktmisbruik (MAR, No. 596/2014/EU).
Corporate Communicatie Investor Relations Financiële resultaten