a.s.r. blijft nog in elk geval tot en met het voetbalseizoen 2020/2021 als maatschappelijk partner verbonden aan FC Utrecht. In de afgelopen jaren zijn meerdere activiteiten ontwikkeld op het gebied van financiële educatie.
Als maatschappelijk partner heeft a.s.r. samen met FC Utrecht de afgelopen jaren een aantal activiteiten voor financiële educatie ontwikkeld. Boudewijn van Uden, directeur Corporate Communicatie: 'Wij zijn blij dat we met de verlenging van ons partnership de verdere ontwikkeling van de financiële lesmodule FC Utrecht Leert en activiteiten zoals het Voorleesontbijt en de Financiële Speurtocht in Stadion Galgenwaard kunnen voortzetten. Om samen nog meer kinderen een goede basis te geven voor hun latere financiële redzaamheid.'
Joost Broerse, directeur Commercie van FC Utrecht, ziet de verlenging voor de komende 2 seizoenen met a.s.r. als een logische vervolgstap op het maatschappelijke programma. 'a.s.r. en FC Utrecht staan beiden midden in de samenleving en versterken elkaar. a.s.r. heeft de mentaliteit die bij ons past. Dat zij tekenen voor 2 seizoenen geeft het vertrouwen aan in de club. We zien ernaar uit om gezamenlijke maatschappelijke doelstellingen te realiseren.'
Als onderdeel van de samenwerking zal a.s.r. ook dit seizoen weer vertegenwoordigd zijn in de Provincie Lounge van Stadion Galgenwaard. Daar wordt tijdens elke thuiswedstrijd van FC Utrecht door de maatschappelijke partners een maatschappelijk onderwerp behandeld dat de stad of regio raakt.