{ "menu": { "text": "Menu" } }
Nieuws en Pers Pers a.s.r. publiceert jaarverslag en klimaat- en biodiversiteitsverslag 2023
Pers Utrecht 03 april 2024 16:00 EU/Amsterdam

a.s.r. publiceert jaarverslag en klimaat- en biodiversiteitsverslag 2023

ASR Nederland N.V. (a.s.r.) publiceert vandaag haar geïntegreerde jaarverslag en het klimaat- en biodiversiteitsverslag 2023. Het jaarverslag gaat in op de financiële en niet-financiële prestaties van a.s.r. in 2023. Ook publiceert a.s.r. een apart klimaat- en biodiversiteitsverslag. Daarnaast presenteert a.s.r. op 27 juni tijdens de Capital Markets Day de nieuwe strategische financiële en niet-financiële doelstellingen voor de periode 2024-2026.

Jaarverslag 2023 a.s.r.

Naast het jaarverslag en klimaat- en biodiversiteitsverslag, publiceert a.s.r. vandaag ook het Solvency and Financial Condition Report (SFCR) voor 2023.

Jos Baeten, CEO van a.s.r.: 'Vandaag presenteren we het eerste jaarverslag waarin we rapporteren over de geconsolideerde financiële resultaten van a.s.r. en het voormalige Aegon Nederland. Het was een bijzonder jaar omdat we ruim 4000 collega's welkom heetten bij a.s.r., we belangrijke voortgang hebben geboekt in het afronden van het beleggingsverzekeringsdossier en we voor het eerst rapporteren over biodiversiteit. De stappen die de afgelopen periode zijn gezet door collega’s hebben zich vertaald in sterke resultaten, en daar kijk ik met gepaste trots op terug'.

De documenten zijn te downloaden op https://www.asrnederland.nl/investor-relations/jaarverslagen. Het geïntegreerde jaarverslag van a.s.r. is ook digitaal beschikbaar via deze link.

Financiële resultaten Jaarresultaten